Firmenich
Review this company

Firmenich

Firmenich Employee Review

Wechsel in der Chemie Industrie

40Std Vertrag. Meine beste Erfahrung als Controller da: 1) enge Zusammenarbeit mit der Buchhaltungsabteilung, 2) viel Kontakt mit auslaendischen Filialen 3) viel Freiraum vom Management 4) SAP Einfuehrung "live" erlebt 5) Weiterbildung moeglich und umsetzbar. 6) Moeglichkeit von Zuhause zu arbeiten falls Kind krank war.

Pros

Mitarbeiter als Mittelpunkt vom direkten Management betrachtet

Cons

Fehlende standisierte Prozessen

3.0 out of 5 stars for Work/Life Balance
5.0 out of 5 stars for Compensation/Benefits
4.0 out of 5 stars for Job Security/Advancement
4.0 out of 5 stars for Management
4.0 out of 5 stars for Culture

Similar reviews

Same location

En tant que stagiaire, je me suis sentie tout de suite bien accueillie et j'ai su trouvé mes marques rapidement. Les collaborateurs se sont montré très aimable et on se sent immédiatement à sa place. L'ambiance est toujours agréable, ce qui est important pour être bien au travail.Mon poste m'a permis d'en connaître d'avantage sur Firmenich et ses activités. Il m'a aussi apporté beaucoup de nouvelles connaissances sur le domaine des réglementations.

Pros

Bonne cohésion

Cons

Aucune possibilité d'être gardé après son stage/apprentissage

Bonnes conditions salariales

Quelques avantages mais quelques inconvénients aussi comme le risque de voir son poste délocalisé.

Customer Planner

Nice firm and interesting environment. Great place to learn and growth with updated tool in an international environment. I really had a great experience.

Ask a question about working or interviewing at Firmenich. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.6 out of 5 stars for Work/Life Balance
3.8 out of 5 stars for Compensation/Benefits
3.3 out of 5 stars for Job Security/Advancement
3.3 out of 5 stars for Management
3.5 out of 5 stars for Culture

Compare Firmenich with

Learn about Firmenich in popular locations

• Companies
  • Firmenich